teisipäev, 27. mai 2014

Teistelt tellitud käsitöö

Kuna olen ise sõrme käsitööle andnud (ja suveks on see võtnud mu mõlemad käed ja jalad ja kõik muu), siis hindan väga Eestis tegutsevaid meistreid. Eriti meeldivad mulle sellised tegijad, kelle tööd on puhtad, ilusad, kvaliteetsed.

Möödunud talvel tellisin endale ühelt käsitööliselt või pigem vist harrastajalt mütsi ja käpikud. Piltide peal olid tehtud tööd päris armsad ja nii ma tegijat usaldasingi. Kui asjad kätte sain, olin natuke pettunud - müts oli täitsa hea, kuid käpikud olid nii laiad, nagu oleks need karule tehtud. Olin üsna kurb ja käpikuid tegelikult kanda ei saanudki.

Nüüd mõnda aega tagasi nägin juhuslikult Facebookis kellelgi jagamises Julia käsitöö asju. Ja üsna loomulikult olin pehmelt öeldes vaimustuses. See oli selline väga suurt sorti vaimustus, selline "Pean selle saama, muidu suren" vaimustus.
Vaatasin kõik fotod läbi ja kirjutasin kohe kirja, et ma tahan oma tüdrukutele ka neid superilusaid mütse. Tingimused kokku lepitud, jäin ootama.

Nüüd sain teate, et mütsid on olemas ja need on SUPERILUSAD! Ausalt! Ma olen ülimalt rahul ja tellin kindlasti temalt ka oma talvemütsi ja käpikud. Seekord loodetavasti sobivad! Arvestades muidugi tüdrukute mütside kvaliteeti ja juba mitmeid kordi korratud ilu-ilu-ilu - miks ei peaks sobima? Oh, tali, tule juba!

Aga minu preilid käivad siis sel suvel selliste mütsikestega (roosa lillesüdamikuga on suurema oma, sinisega väiksema oma): 

Foto õigused kuuluvad Julia Veensalule.
Vaata tema tehtud töid siit: https://www.facebook.com/JuliaKasitoo

Teise käsitöölise tehtu vaimustus tabas mind oma sünnipäeval, kui mehe vend mulle kõrvarõngad kinkis. Tegijaks oli Greenika ja ehteid näeb näiteks siit või siit. No lõpututest ehete tegijaist on ka tema tööd tõesti ilusad, armsad, mulle väga meelepärased. Kõrvarõngad olemas, külastasin muidugi tema FB lehte ja leidsin sealt oma kõrvarõngad üles ning uurisin, kas oleks nende juurde võimalik saada ka käevõru. 
Mulle endale meeldivad väga veidi suuremad käevõrud ja tal oli selliseid ka tehtud. Sain jaatava vastuse, leppisime jälle tingimustes kokku ja valmis mu käevõru saigi! 

Teate - ma olen väga rõõmus! Mul on nüüd imeilusad kõrvarõngad ja imeilus käevõru, millega sügisel koolis kekutada! Väikesed asjad, rõõm aga hiigelsuur!

Foto õigused kuuluvad Greenikale.
Vaata tema tehtud töid siit: https://www.facebook.com/GreenikaEhtelaegas

Kokkuvõttes on mul hea meel, et ma vähemalt kaks toredat tegijat enda jaoks avastanud olen! Muidugi on neid tublisid ja asjalikke veel, kuid mina ei ole lihtsalt peale sattunud. Kui veel midagi imelist leian, jagan leidu teiega ka.

Ja nüüd kõik mütsikesi ja ehteid uurima! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar