kolmapäev, 21. mai 2014

Haldi ja Artur

Juba pikemat aega teen "koostööd" ühe toreda paariga (pigem küll pruudiga), kes esimesel augustil ilusat pidu pidama hakkavad. Soovi pulmadeks ilusaid asju saada edastas Haldi mulle tegelikult juba möödunud aastal ja nüüd oleme siis ka esimeste tulemusteni jõudnud.
Valmisid need kõige tähtsamad: pulmakutsed!
Näidist näitas Haldi mulle ise ja küsis, kas seda oleks võimalik nende värvidesse panna. No miks mitte - ikka saab. Näidised olid pärit Kristiinalt, kelle töid soovitan ma endiselt järjekindlalt vaadata ja võimalusel ka tellida, sest need on lihtsalt võrratud!, ning kaardid.ee lehelt, kust küll mingil põhjusel näidised ära on korjatud (või siis peidetud, sest märkasin, et näidiste nägemiseks palutakse registreerida).

Igatahes otsis Haldi minu juhatuse peale endale meeldiva mustriplaadi, tellisin selle ära ja sain lõpuks tehtud ka näidised.




Paari soov oli aga kasutada ühekordset pannalt ja nii tellisin siis need. Ja oi kui kaua need minuni tulid! Polegi vist ühtegi asja nii pikalt oodanud, aga mis teha. Valmis nad said ja teele nad läksid.




Kutsed ei ole aga kõik, mis Haldi ja Arturi pulma liiguvad. Asju tuleb veel, kuid nendest räägin juba hiljem (st kui need valmis olen saanud). 
Mõnikord on kohe nii, et teatud inimestega jutt klapib ja töö sujub ja mõistetakse üksteist. Mulle selline olukord meeldib ja nii teen ma asju eriti hea meelega! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar