esmaspäev, 29. august 2016

Uuele tüdrukule ja Liisa hobinurk

Mu bestikas on selline naine, kellega ma väga tihti kokku ei saa, sest tema on oma elu nii vahvalt elanud, et on praegu üsna statsionaarselt Hollandis. Ja see pöörane naine pole enam nii pöörane ka (vähemalt ei näita välja) ning oh vahvust, kuu tagasi sai emaks! 
Niisiis mõned kingitused viin ma harva kohale ise. Tema oma praegu aga kindlasti! Eriti seepärast, et ta on siiski KÕIGEM ja olgem ausalt - oli aegu, kus ma nägin teda, kes välismaal elab, rohkem kui neid, kes on Eestis. Vastuvisiit seega. :D

Tuleb tõdeda, et tegin jälle koostööd. Aga seekord mitte karikaturistiga, vaid kellegagi, kes oskab hästi õmmelda. Liisa nimelt võttis kätte ja hakkas pisikestele riideid tegema (Liisa hobinurk). Usun, et midagi saaks ka suurematele. Tema lehte juba tehtud töödega näeb näiteks siit ja julgelt võib asju küsida ka. Hinnad mõistlikud ja kvaliteet väga hea! 

Komplektis siis minu tehtud beebiraamat ja ülipersonaalne lutikett, Liisa tehtud kaks paari retuuse ja üks kaelussall..või rõngassall..või kuidas seda nimetatigi. Igatahes täiesti praktilised asjad ja seda salli jagub ikka pikemaks perioodiks. 





Liisa hobinurga töö

Liisa hobinurga retuusid

Liisa hobinurga retuusid ja sall

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar