reede, 3. juuli 2015

Paar beebiraamatut

Beebiraamatute varasema kujunduse ja stiiliga tõmban nüüd otsad kokku. Mõned tütarlastele mõeldud raamatud on veel järjekorras ja siis on kõik. Miks nii? Sest ma olen tegelikult valmis saanud uue sisu ja uue välimuse, nii et edaspidi läheb beebiraamat "sweet & simple" rada ;) Aga sellest kohe-kohe täpsemalt. Lähen täna keskpäeval esimestele sisueksemplaridele järele ja siis demonstreerin uut raamatut!

Siiani aga vana rada jätkatud moel üks komplekt meremeeste lastele. Just meremeeste, sest nii ema kui isa sõidavad merd. Vahva! :D




Neid raamatuid on vahepeal mõned veel olnud, kuid ausalt, ma ei ole sel aastal päris mina ise vist, sest ma ei ole kõiki pildistanud. Vähemalt ma tean, et olen teinud ja need kellelegi rõõmu toovad! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar