pühapäev, 20. juuli 2014

Lutiketid

Ühel lõunal istusin viisakalt preili Pärle juures ja valvasin ta und (ta nõuab seda praegu väga järjekindlalt) ning uudistasin Pinterestist ideid. Ja nagu ikka leidsin ma midagi mulle ko-hu-ta-valt meelepärast. Seda vaid parimas mõttes! Nimelt bling-fancy-issandkuiilusad-lutiketid!Originaalleht asub siin, kuid kolmanda lapse sünni tõttu see naine neid kette hetkel ei tee. Ilmselt varsti jälle. :)

Foto: Baby Boutique Gallery
https://www.etsy.com/shop/BabyBoutiqueGallery?ref=exp_listing

Ja nagu ilmselt juba arvata võib seadsin ma oma tüdrukutega sammud Helmejaldjasse ja tegin seal riiulitele tuulutust.
Ma pole varem ehetega tegelenud ja no nüüd on viimane aeg. Vaatasin, uurisin, õppisin (mhmh, youtube õpetab päris kenasti), jätsin osad vajalikud jupid ostmata, läksin uuesti Helmehaldjasse ja otsisin vajaliku ning tadaaa...valmis sain! :)

Mul endal pole lutikette peres vaja. Enam. Aga küllap leiab mõne, kellel on.

Kui nüüd päris aus olla, siis tegelikult ei ole tegemist AINULT lutiketiga, sest see on lausa VIIS ühes variant: lutikett, käekett, kaelakett, juukseklamber või pross. No mida veel tahta! Kõigepealt paned lapsele keti luti külge, hiljem teed veidi juppideks ja paned ümber käe või kaela ja kaunistad veel juuksed ka ära. Suurepärane!
Ma pean nüüd leidma mõne pisikese naise, kelle peal neid kette katsetada ja kes ennast ilusasti pildistada lubab. 

Igatahes minu kolm esimest on sellised. Kui keegi mõnda endale tahab, võib teada anda. Hea kingitus katsikuks.








Käekett eraldi

Kaelakett ja juukseklamber/pross




2 kommentaari:

  1. No meil on üks pisike preili, kellele lutt maitseb :) Kuidas ta pildistada luba, seda ma ei tea :D

    VastaKustuta
  2. Kairi, sa oled ikka super! ma pole varem näinudki sellist ideed! See on nii vahva mõte! Täitsa saab ju ühendada minu lilledega. Inga

    VastaKustuta