esmaspäev, 4. november 2013

Uus raamat - 20 küsimust sünnipäevaks

Suur ideedeotsija nagu ma olen, kolasin juba hea tükk aega tagasi netis ja sattusin ühele vahvale käsitöötegija kodukale, mille linki ma loomulikult EI salvestanud (juhm!), ja leidsin sealt ütlemata toreda raamatu.

Nimelt oli tegemist n-ö sünnipäevaraamatuga, kuhu oli tehtud iga sünnipäeva kohta samasugune nimekiri just sel ajahetkel lapse lemmikasjadest. Ehk siis igal sünnipäeval küsis ema lapselt samu küsimusi ning lisas lapse sünnipäevapildi, et hiljem vahva vaadata oleks, kuidas lapse mõtted ja soovid muutunud on.
Mõte meeldis mulle nii väga, et võtsin kätte ja tegin sellest endale sobiliku variandi. Kahju vaid, et ma seda kõike juba vähemalt viis aastat tagasi ei leidnud, oleksin saanud ka Reno kohta mahukama raamatu teha, aga no parem hilja kui mitte kunagi. 

Üsna mõistlik on raamatuga alustada nt teisel eluaastal, sest siis oskab laps suuresti mõne asja kohta juba ise midagi öelda või on vähemalt vanematel selge, mis lapsele meeldib. Mida veel ei tea, võib täitmata jätta.
Iseasi on ka muidugi 16-aastaselt noorukilt välja võluda, mis parasjagu tema lemmik on, kuid no kuu aega undamist ja küsimist ja uurimist ja peaks hakkama saama küll. :)
Oma lastele tegin raamatu sedasi, et seda saaks täita kuni 18-aastaseks saamiseni. Oi ma tahaks juba neid tulevikukirjutisi lugeda! :D

Ühtlasi on see üks ütlemata vahva kingitus! Mitte küll ilmselt lapsele endale, vaid pigem vanematele lapse sünnipäeva puhul, sest ei teagi, kui palju rõõmu üks laps mingist "suvalisest valgest raamatust" tunneb. Aga raamat vanematele, põnnile mõni jutukas või mänguasi ja ongi kingikomplekt missugune! Unikaalne veel pealegi, sest ma ei tea hetkel kedagi, kes veel sellist raamatut teeks! Ja kui teeb, hurraa! - meil on HEAD mõtted! :D

Oma raamatute puhul proovisin esimest korda ära ka pika piste köite (long stitch binding). Ja tuleb tunnistada, et see sobib selliste tööde jaoks imeliselt! Tüdrukute kaaned tegin sarnased, et pärast mingit jagelemist ei oleks. Kaanepilt on pärit Dilly Beans'i lehelt. Reno raamatu kaas ootab veel kaunistamist. Ütleme, et peaaegu on valmis. :)

Pealkirjaks panin üllitisele "20 küsimust sünnipäevaks".

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar