laupäev, 30. november 2013

Jõulukaardid vol 2

Proovisin midagi teistsugust. Midagi selles heas less is more võtmes. Ja muidugi, mkm, mõte ei ole minu oma. Jälle! Ma olen üsna mõttevaba hetkel. :) Aga see-eest on teised tubli tööd teinud ja oeh kui palju ilusat loonud. Kiitus selle eest näiteks sellisele kohale nagu Lily Puss Cards. Sealt jõudsin ma erinevaid linke pidi muidugi veel põhjatumate ideedeallikateni aga no küllap ma neist räägin siis, kui midagi jälle loon.
Igatahes mõte kui selline meeldib mulle väga - vähem on rohkem. Ja ongi (teinekord). Võiks kutsetega ka seda stiili rakendada...peab proovima!

Aga esiti ühed sellesse teemasse kuuluvad jõulukaardid ja üks eksinud kilpkonn, mis mul ammu värvitud oli aga kaardile polnud jõudnud. :) Kaardid on kõik ülevalt lahtikäivad ja kõigi esipaneelid on eenduvad. Sain jälle oma seisma jäänud kahepoolset paksemat teipi kasutada. Ühtlasi pistsin jõulukaartidele peale säravaid kristalle, sest väike bling käib jõulude juurde ;)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar