neljapäev, 15. august 2013

CD/DVD ümbrised

Produktiivne arvutiöö on täna. Ehk siis praegu viimane postitus.
Sain möödunud nädalal Gessult kirja küsimusega, et kas ma DVD übriseid ka teen? No enne olen proovinud ühe teha jah, enda tarbeks. :) Aga ikka teen, miks ei tee, uusi asju tuleb proovida. Olen neid ennegi ikka Kristiinadisaini lehelt vaadanud ja googeldades välismaised käsitööna valminud ümbriseid uurinud ja hakkama saan ma küll.
Kuna mul ei ole niisama kusagilt võtta neid vingeid jublakaid, mis CD-sid ümbrises kinni hoiavad, pidin leidma alternatiivi - pisike tasku ümbrise sisse. Neid "jublakaid" ei oska ma muide ka kuidagi nimetada. :D Inglise keeles leidsin küll spider, hub jms aga no eestikeelset vastet ma ei tea. Kui keegi teab, andku teada - tegemist on selle pisikese nupukesega, mis hoiab CD-d/DVD-d karbis kinni.
Aga ümbriste puhul kasutasin siis Tartu kaubandusvõrgus olemas olevaid käsitööpabereid ja laenasin ilusate sildikeste lõikamiseks Leila käest tema vinget Sizzixit ja ma juba ilmselt tean, mida isegi jõuluvana käest tänavu tellida :P
Aga ümbrised tulid sellised vahvad:






Minu lemmikvärvides paelad




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar