esmaspäev, 18. märts 2013

Kibe-kibe!

 Kirjutasin ühes oma varasemas postituses, et sain võimaluse teha esimest korda pulmakutseid. Need ei olnud aga ainsad asjad, mis minu käe alt sellesse pulma lähevad.

"Süüdlasteks" sel korral siis Triin ja Leho. Lisaks kutsetele soovis Triin ka albumit, pokaale ja lõpuks ka küünalt. Pärast pikemat aega sain kõik asjad valmis. Oh, ja küünlast sai minu uus lemmik. :)

Album valmis ühe juba tehtud albumi järgi (Anne vanemate pulma-aastapäevaks) aga sai ikkagi väikese pulmalisa. Formaadilt A4, sees 25 lehte ja köidetud õmbluseta albumiköites.




Teiseks sain valmis pokaalid. Kaks graveeringuga ja akrüüllilledega kaunistatud klaaspokaali.




 Ja lõpuks minu uus lemmik: pulmaküünal. Kasutasin kaunistusena albumiga samas toonis paela, kristallidega ilupannalt ja pokaalidega samas stiilis akrüüllilli. Oeh, no minu arvates sai see ILUS. :) Küünal on 25 cm kõrge, parajalt suur, et seda mitu aastat kasutada saaks. :)

Pulmaküünal



Palju-palju õnne suviseks sündmuseks Triinule ja Lehole! Et ühiseid aastaid tuleks palju!

3 kommentaari:

  1. Väga armas pulm näib tulevat! Aga muideks, keskmine küünlapilt on kusagile kadunud :(

    VastaKustuta
  2. No kus ta Krissu ekraanilt kadus? Mina täitsa näen..

    VastaKustuta
  3. Kuidas sa küll jõuad? :O Väga ilusad! :)

    VastaKustuta