neljapäev, 31. jaanuar 2013

Pisikesed papud


Avastasin enda jaoks ühe toreda lehe (pinterest.com) ja olen seda nüüd mõnda aega külastanud. Ühel lõunal nägin seal midagi imeilusat - pisikesed kaunistatud beebipapud! Need olid muide eBays müügil. Ma olen küll viimase koha kasutaja ja ka tellin sealt vidinaid, kuid seekord mõtlesin, et nooo, need oskan ma nüüd küll ise valmis teha. Ja mul ON neid vaja! Sest need on lihtsalt nii armsad.

Seega asusin otsima mingit juhendit, kuidas siis tegelikult neid pisikesi vigureid tehakse. Netis on õpetusi üsna mitmeid ja mulle sobis neist üks isetegijast leitu. Tegin seal väikesi mugandusi pealmise osa juures ja said nad lõpuks siis üsna identsed. Jätsin küll panemata poolpärli ilusa kristallringi sisse, kuid arvan, et need näevad ka ilma selleta imemõnusad välja. :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar