neljapäev, 24. jaanuar 2013

Külalisteraamat

Tervitusi!

Kuna hetkel olen suuresti õmbluseta albumiköite lainel, siis muidugi panin kokku külalisteraamatu just selles stiilis. Meil on veel üks võlg, mis vajab tasumist ja mille ühe osa ma nüüd valmis sain. Loodetavasti saab minu teine pool teise osa ka valmis ja saame viisakalt soolaleival ära käia. :D Õudne, kuidas aeg lendab ja tegemata asju koguneb.

Aga album sai kaetud linase kangaga, kaunistatud sinakates toonides - mul on vist sinisemaania!? Lahti käib hästi, on parajalt mahukas ja lõppu lisasin veel midagi "erilist". Kuigi üks tehtud blogiraamat, mis sai kaetud vastremonditud kodu tapeetidega, läks samasse kohta, ei pidanud ma paljuks neid esimesi tapeete ka sellesse teosesse köita. Nii on need lausa mitmes kohas olemas ja loodetavasti säilitavad oma kena välimuse. Soovitatakse ju tapeeti nagunii iga viie aasta järel vahetada :D Ei tea, kas keegi seda reaalselt teeb ka?

Aga külalisteraamat näeb välja selline. Ma tean, et selle saaja peaks selle "ära tundma". Tapeedid-tapeedid, mis natukene ennast raamatu lõpus näitavad. :D









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar