esmaspäev, 12. november 2012

Kuldpulmadeks

Minu mõnusa töökaaslase Anne vanemad pidasid tänavu oma 50. pulmaaastapäeva. Oh seda rõõmu, kui nii kaua on koos elatud! Ja fotodel nägid nad nii armsad välja, justkui armastus kestaks ikka veel edasi. Ma tahaks ka kunagi sellist pidu pidada. :)

Et aga selle vahva peo fotosid kenasti säilitada, palus Anne fotoalbumit. Otsustasime beezikate toonide kasuks ja sisse sai sinna lausa 60 lehte. Tema pakkus vahemikku 50-70, ma valisin kuldse kesktee. Ma ei ole nii paksu albumit varem teinud ja tegelikult huvitab mind ennastki, kuidas see hoidma jääb ja milline fotodega välja näeb. Igatahes peaks varsti albumis ilutsema 60 imeilusat fotot tähtsa päeva meenutusest.

Papsi nimi oli muide ülikift, ma ei ole sellist varem kuulnud: Taadu. :D

Aga selline ta sai.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar