neljapäev, 8. november 2012

Külalisteraamat ja akrüülitehnika

Pärast väikest pausi võtsin käsitöö ette jälle. :) Õmblemistuhin on korraks läbi. Hästi korraks ainult, sest ma suutsin oma uhke overloki veidi sassi ajada :D Läksin liiga paksu kangaga kallale, tõmbas teine selle peale nina krimpsu ja keeldus edasisest koostööst. Minu püüd teda veidi moosida ja kruttida päädis sellega, et lõhkusin ühe vidina ära. Nüüd olen sunnitud kas Tartust Narva mnt hääst poest uue ostma (homme lähen jahile) või siis netist tellima. Oeh, loodetavasti on meil siin kohapeal ka seda jubinat. Näis.

Aga käsitöö..
Minu töökohas käis tänavusel esimesel koolivaheajal härra riigipea ja kuna enamasti sellisel juhul kirjutab ta ka külalisteraamatusse paar rida, jäin ma mõttesse, kas meil on üldse koolis sellist asja nagu külalisteraamat?? Mingit fotot ma sellest sündmusest (presidendi kooliskäigust siis) küll nägin, aga kirjalikku ülestähendust ei tea olevat. Seega võtsin kätte ja meisterdasin koolile külalisteraamatu, sest see on asi, mis peaks küll olemas olema. Eriti nüüd, kui meitel seal aktiivselt väärtusarendusega tegeldakse.

Värvidest kasutasin rõõmsaid toone: vana maja värviks on oranž ja leidsin siis vahva kollase-oranžikirju kanga; uue maja toonidest hall ja roheline. Sisse sai sinna 120 lehekülge - peaks mõneks ajaks jätkuma küll ning köitmisel kasutasin coptic binding tehnikat. Kokku võttis mul külalisteraamatu tegemine 7 tundi. Päris tööpäev kohe. :)
Palju õnne Tartu Kesklinna Koolile!







Ja täna võtsin kätte ja harjutasin kätt akrüülitehnikas. Kuna oma nutitelefoniga sain kaasa kaks vahetatavat kaant, pidin muidugi ühe ära kaunistama. No kas just pidin, aga tahtsin proovida. Nii siis ongi mu Nokial nüüd üks kõverate lilledega tagakaas. :)

Palju rohkem huvitab mind tegelikult tõsiasi, et kui kaua need kaunistused selle telefoni tagakaanel ilusad ja korralikud püsivad? Või kaua nad üldse püsivad? Et siis väike katse-eksperiment ka. Eks siis teen vahepeal kokkuvõtteid, kuidas telefon elab. Aga ütlen juba kohe ära, et ma ei kanna telefoni mingis erikotis vms, seega on tegemist taskutelefoniga. Näis, kauaks seda ilu jätkub. :)

Nokia 500 tagakaas

Täna tuli päike ka pilve tagant välja :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar