reede, 19. oktoober 2012

Abielu- ja sünnitunnistuse kaaned

Moodne tuleb olla. Lõin facebooki oma käsitööd tutvustava lehe ja vähemalt kaks tuttavat on mind tellimustega rõõmustanud. Juhuuu! Saab lõpuks ometi teistele ka midagi toredat teha, muidu seisavad mul asjakesed niisama kapi peal. :)
Aga ühe tuttava poolt tuli idee, mille kohta ma kohe arvasin, et paganas, kuidas ma ISE selle peale ei tulnud? Nimelt küsis ta oma tütre sünnitunnistuse jaoks kaasi. Loomulikult! Eesi riigike ju ei anna neid ilusaid asju enam niisama ja ilus paber on ka ilmselgelt liiga kallis. Igatahes muidugi olin ma nõus neid tegema.
Tema tahtis oma tütrele A4 formaadis kaasi, sest sünnitunnistus on ju nüüd nii suur, aga prooviks tegin kodus valmis ühed A5 kaaned, kuhu tegelikult sama asja vahele saab panna.
Kuna mul oli veel viimane jupp suvistest pulmadest jäänud valget kangast, kasutasin selle ära. Kui punase tooni armastajast naine tahab, annan ma need kaaned lahkesti talle ja tema mehele abielutunnistuse jaoks. Peaksid ülejäänud asjadega kokku sobima. :)  Ja kollase tooni armastajast pruudi soovil on ka talle kaaned olemas. Kollase paelaga. :D
Aga kaunistuse tegin hästi tagasihoidliku. Tütarlapsele tuleb sinna peale küll midagi muud ja kui need valmis, näitan neid kaasi ka. :)

Abielutunnistuse kaaned

Näidiseks on sisse pandud sünnitunnistus :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar