pühapäev, 30. september 2012

Mis mu asjul viga on?

Nagu ikka, juhtuvad meil peres igasugused asjad katki minema just siis, kui see kõige vähem vajalik on. Ma ei ole sugugi käsitööd nurka visanud, vastupidi, olen vahepeal ikka uusi asju meisterdanud. Lood on hoopis sellised, et minu remondist tulnud fotokas töötas tervelt kahe fotosessiooni jagu ja keeldus edasisest koostööst. Ootan nüüd Arwestist rõõmsaid uudiseid sellest, et masin on korras, võin sellele järele minna ja siis siia uusi fotosid postitada. Tuleb ilmselt veel vähemalt nädalakese kannatada. Kahjuks.
Aga ma olen vahepeal valmis saanud kahe märkmikuga - üks neist on valgete lehtedega, teine kartonglehtedega ja pigem sobilik hoopis väikeseformaadiliseks fotoalbumiks. Proovisin nende juures teistsugust köitetehnikat ja päris huvitav jäi. Esmaspäeval lähen kartongijahile ja siis viin veel paar ideed ellu.
Igatahes, kui fotokas jälle käes, näitan pilte. Hästi ruttu. Ja neid peaks siis rohkem kui kaks tulema :) (Nutitelefoni pildid ei kõlba. Kui midagi teha, teha juba korralikult. Nii et edu remondiinimestele!)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar