esmaspäev, 17. september 2012

Pulmaalbumid; märkmikud

Lükke albumite tegemiseks sain ma tänavu juunikuu alguses, kui minu üks sugulastest rõõmustas meid pulmakutsega. Tahtsin, et kink oleks enda tehtud, seega uurisin netiavarusi ja loomulikult leidsin palju põnevaid lehekülgi ja fotosid sellest, kuidas koduste vahenditega ise albumeid teha. Inspiratsioon oli vinge ja tulem on siin.

Esimene pulmaalbum

Ja teine pulmaalbum







Endale koju tehtud märkmik


Ühel korral, kui Liisa ja Martin meil külas käisid, läks jutt laste jutuvadale. Martin küsis, kas ma olen kõik ikka kirja pannud, mida tarka Reno on meil kodus lobisenud? Ütlesin toona, et ega eriti ei ole. Vahepeal siin üritasin aga asi jäi kudagi soiku. Sellest väikesest mainimisest sai aga selline idee, et köidaks siis oma laste arenemise ja jutuga seotu kõik ühtekokku ja vaataks, mitme aasta jagu materjali sinna mahub. Igatahes köide sai valmis. Kasutasin siselehtede täitmiseks ka laste beebiraamatuid (teate, neid, mida poest kalli raha eest osta saab ja kuhu kirja panna, kuidas laps istuma ja astuma hakkab) ning saingi ühe vahva värgi valmis. Eks ma siis otsisin üles ka Reno häid ütlemisi ja needki on nüüd raamatus sees. Päris huvitav oli endal ka meenutada, kui andekad lapsed olla võivad. Kui mahti saan, teen siia eraldi lehe Reno tarkadest mõtetest.

Meie laste raamat. Ümbrispaber on saadud healt sõbralt Siimult, kelle kodu kaunistab üks paan samasugust tapeeti! Aitäh, Siim. :)



Fotoalbum pere preilile

Sellegi albumi kate on pärit Siimu perest. Ütleme, et on hea käia nende inimeste juures, kes parasjgu remonti teevad :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar