kolmapäev, 30. aprill 2014

Pulmakutsed

Ilusate suviste pidude hooaeg käib juba täiel rinnal ja nii ei istu mina ka enam sugugi mitte jõude, vaid olen väga asjalik.
Olen jõudnud teha päris mitmeid näidiseid ja nii mõnedki kutsed on tellitud, ootavad vajalikke lisasid või kellaaegade-kuupäevade täpsustusi. :)
Siin pean kohe jälle mainima, et pulmad ajavad mu alati elevile. Hull lugu! Uue pulmaajakirja ilmudes ostan selle enamasti ära ja seepärast on mul kodus neist juba pisike kuhi. Võiks salonginurga avada, kus neid lapata saab. :D

Aga konkreetsemalt: ühed tänavustest kutsetest tegin Terjele ja Ivarile. Sooviks oli kasutada pulmavärvi, mis on helesinine, ning et kutse oleks lihtne, õrn, kaunistuseks ehk midagi pärlite ja lipsukesega. Ja mis siis on rohkem õrn kui liblikad? Midagi kindlasti, aga proovisin seda.
Proovikutsed tulid sellised:


Ja üsna üllatavalt olla ma tabanud väga hästi pruudi soove nii et ühed neist läksid kohe käiku. Keskmised siis. 14x14 cm, pärlmutterpaberi, lipsu, pressitud mustri ja pärlitega. Ja juba valmis kutsed said ilusad, armsad. 

Õnne, Terje & Ivar!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar