pühapäev, 22. detsember 2013

Detsember pildis 2

Nonii, nagu ikka, ei jõua detsembris käsitöötegijad netti just kuigi tihti. Täpsustan - ei jõua blogipostitusi teha. Kui just kell kolm öösel seda teha ei taha (ma ei taha, kahe ajal hiljemalt olen üritanud ikka magama minna).

Aga enne jõule valmis üks suurem hulk beebiraamatuid. Neid, mis ammu tellitud, ja milleks vajalikud paberid venisid ja venisid, kuni me koostöös Piretiga need hankisime! Jei! Aga kuna neid on palju, siis ma ühekaupa neid blogisse üles ei pane, vaid huvi korral suunan Teid hoopis siia.

See on see mõnus prantuse keelde tõlgitud raamat



Siis valmis veel üks retseptikarp. Sain vabad käed ja käiku läks punane-roosiline kangas ja samas stiilis sisu. Ilus!



Jõulude eel sain veel kirja Dagnelt, mu healt gümnaasiumiaegselt klassiõelt, et ta tahaks ühte teekarpi. Seda polnud ma enne teinud, aga no on aeg areneda ka ju! Võtsin ette. Nõudmised: võiks olla tammepruun, seest midagi roheka sametiga kui saab ja peal nimi ja tekst. Midagi iluuuuuuusat! :) Vabalt! Ja valmis sai selline karp: kuus sahtlit ja mis kõige vahvam - sees on roheline sametpaber! :D Ausalt, karp jäi nii šeff, et ma jätnuks selle hea meelega endale. Seekord ikka saatsin ära. :)





Retseptikarbiga samasugust kangast tahtsin kangesti veel kasutada, see oli lihtsalt nii armas. Ja et ma seda teha saaks, küsis Liisi ühte kalender-märkmikku. Otsisin raamatuks köidetud sisu nagu segane (no jäin õnneks vähemalt visuaalselt normaalseks) ja lõpptulemus oli see, et lammutasin originaali ja tegin ümber. Seega Sulemehe A6 kalendermärkmik sai uue kuue.





Ja see märkmik ei saanud ometi viimaseks jääda. Liisi küsis veel ühte, oma õele. 15-aastasele. Esiti oli teemaks roosa-halli-musta kooslus ja siis mõni päev hiljem tuli update, et ei mingit roosat, lemmikvärv on juba sinine. Oeh, uuel aastal ilmselt läheb roheliseks juba. :D Aga praegu sai sinine valmis. Pärlmutterhall sildike ka peale, just nii, nagu preili soovis.




Liisile


Ja kuna see töö juba käppa sai, siis otsustasin, et teen kaks suurema formaadiga kalender-märkmikku ka: üks kingiks, üks mulle endale. Need A5 formaadis ja üks pisike samasugune A6 läks Liisile endale ka.



Kui ma nüüd midagi unustasin, siis küll ma kunagi avastan ja postitan. :) Asjalik detsember.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar