laupäev, 19. oktoober 2013

Pulmakutsed

Tulevaks aastaks olen saanud mõned pulmakutsete tegemise palved ja seega olen neid juba mõnda aega vaikselt teinud. Panen siia mõned näidised. 

Inspiratsioon on otse loomulikult pärit minu lemmiklehekülgedelt: kristiinadisain, pinterest, googlemoogle - sealt leiab küll kõike :D Ja kuna pulmad mulle mingil veidral põhjusel VÄGA meeldivad (ma usun, et ma olin eelmises elus kas pulmakorraldaja või olin lihtsalt väga mitu korda ise abielus :D), siis olen ma viimastel kuudel soetanud endale Prismast ka pulmaajakirja "You & your wedding". Mmmmm...ma võiksin neid pilte vaatama jäädagi. Aga no reklaami on seal ka meeldivalt ja ausalt - ideid on lõputult. Mõned kasutasin ise ka ära. :)
Nimed kutsetel on kas juhuslikud või soovijate omad, mõned kuupäevad on ka reaalsed, aga suuresti ei tasu tekste väga tõsiselt võtta. :)
 
 
 
Peenema olemisega näidis
 
Üsna retro
Eestipärane pits ja kotinöör :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar