neljapäev, 12. september 2013

Suur-suur küünal

Juba hea tükk aega tagasi kirjutas mulle Marge, et kas ma küünalt täispikkuses ka lilledega kaunistan. Ikka kaunistan.
Ja siis tuli vastus, et küünal tuleb veidi pikem - 40 cm. Okei.
Ja siis tuli teine vastus, et küünal tuleb veel veidi pikem - 60 cm. Okei.
Esiti tundus suur aga no pole hullu. Ja kui ma selle kätte sain ja karbist välja võtsin...see polnud lihtsalt suur, see oli SUUR! Ausalt!

Ja pärast kõigi eelnevate tööde lõpetamist võtsin siis selle tegemise käsile. Oeh, te ei kujuta ette, kuidas ma võimlesin, et küünalt valmis saada. Tänu oma suurusele oli see ju raske sõna kõige otsesemas mõttes. Kui tavaline 25-cm kõrgune küünal kaalub kilo ja ma suudan seda vabalt käest keerata, et lilli paremini voolida, siis selle küünlaga ma seda teha ei suutnud. :D Ja kuna akrüülitööd tuleb teha õhupuhasti all, siis nojah - otsisin oma käterätid välja, tegin küünlale "pesa" ja hakkasin ise selle ümber ennast väänama.
Kokku võttis küünla tegemine mul neli lõunat-õhtut (pluss veel vahepealsed pooltunnid lõppviimistluse jaoks). Aga valmis ma selle sain :) Ja lõpuks tuli see üsna kena ka.

Vasakul minu "klassikalise" pikkusega küünal
ja paremal 60 cm kõrgune küünal




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar