teisipäev, 16. juuli 2013

Kullatükk

Mul on üks vahva klient, keda kuldkliendiks nimetada võib. Mitte et ta hästi palju ja tihti telliks, aga lihtsalt... eelmiste jõulude ajal tahtis ta 10 kaarti :D Ja nii ma nimetasingi ta kuldkliendiks.

Aga seekord soovis ta sõbrannale katsikuks pildialbumit ja augustikuisesse pulma kaarti. Tegin ära.
Album sai poisile kohaselt sinistes toonides - jah, mulle endiselt meeldib see sinise-hõbedase mustriga paber. Veidi paela, üks digipilt ja ilu missugune. Sees on albumil 25 lehte ja köidetud on see jaapani köites.







Kaardi tegemisel soovitas Kertu olla ilus, lihtne, viisakas ja väljapeetud. Aitäh, Kertu, ma tean küll, mida teha. Tegelikult polnud õrna aimugi. :D Aga kuna mul mees tõi eelmisel vajalikul korral koju suurema koguse igasugu põnevaid peegelpabereid, ei saanud ma ka seekord seda kasutamata jätta. Veidi hõbedast lihtsust ja ilu, viisakas pannal ja väljapeetud välimus. Peaks sobima.
Sisse panin Kertu eest juba pühendusega salmi ka ära. Ja rahatasku tuli seekord teistsugune. Teisele poole, et salm ikka esimesena silma jääks. Mis veel - googeldasin muide üle, kui suured eurod on, ja rahavahe tegin nii pika, et sinna mahuks 100-eurone (juhuks, kui tegemist on mingi überpeene pulmaga ja kui Kertu on vahepeal hästi rikkaks saanud)!
Ei tasu muidugi mainimata jätta, et kaart on  päriselt kordi ilusam!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar