neljapäev, 22. august 2013

Vahepealsed tegemised

Hakkab vaikselt läbi saama mu pöörane töökuu. Pulmahooaeg on tõesti tegus (seda ma olen küll nüüd ikka korduvalt öelnud). :)

Igatahes vahepeal sain valmis mõned küünlad ja pokaalid, kõik ikka pulmadeks. Mõned neist siis ühevärvilised, teised kerge tooniga. Kasutatud akrüülitehnikat nagu ikka.
Beriti ja Reineri (mulle väga meeldivad mõlemad nimed muide!) pokaalidele lasin Gravexis graveerida jälle oma valitud kirjastiiliga. Ja viitsisid nad endiselt endale selle netist alla laadida ja seda kasutada. Hea töö!





Lisaks pulmaasjadele tegin valmis kolmed sünnitunnistuse kaaned. Kõik läksid ühele tellijale.




Ja siis üks täiesti uus tellimus. Küll kaaned, aga sedakorda hoopis ristimistunnistustele. Kuna tunnistus on A4 mõõdus, said kaaned sama suured. Disaini poolest taheti juba eelnevalt tehtud kaantele midagi sarnast, kuid mingi kivikestega rist võiks siiski ka küljes olla. Ütleme, et minu algne hull aimdus, et sellist risti ma küll ei leia, osutus täiesti alusetuks. Leidsin! Mitte küll pandlana, aga leidsin! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar