neljapäev, 15. august 2013

Pulmaasjad

Uskumatult kiire on see tänavune suvi. Peatage maailm, ma tahan maha minna! Aga ainult korraks! :D

Põgus ülevaade vahepeal tehtust:
Kõigepealt üks komplekt Ullale ja Mariole, mille tellimisega tegeles ilmselt Ulla parim sõbranna. :) Pokaalid on muide tegelikult üsna kõrged ja sihvakad aga piltidel näevad välja nagu mingid töntsud. Peab ilmselt hoopis fotokursustele ka minema käsitöökursuste vahepalaks.
Graveeriti need siis seekord siis tavapärasest allpool ja esiti tundus, et nüüd on küll soovide täitmisega jama, aga ära ma need kaunistasin just nii nagu vaja ja pokaalid said ikkagi kenad. Tuleb tõdeda, et nende hõbedaste mummukeste panemine sinna südamikesse on ikka hull töö...noki neid ühekaupa (okei, vahepeal sai kolm pärlikest ka korraga) nagu kana. Aega läks ainult südamikele ~45 minutit! Uskumatu!
Pokaalidele lisaks tegin ka ümbrikukarbi, mis pidi mahutama 85 külalise kaardid. Ma nüüd loodan väga, et need ikka mahtusid sinna ära! :D Aga suure ma selle karbi tegin küll, hästi jälle ei mäletagi enam, aga sai vist 35x25x20 cm või mõnest osast vähe suuremgi. Igatahes kollane kaunistus peale ja pulma. Akrüüliga tegin nimede juurde ka lilled, sest karpi sooviti pokaalide sarnast.








Teine pulmatöö oli juba ammu tellitud külalisteraamat. Näidiseks paluti võtta Liisale ja Martinile valminud album ja sellele sarnaselt valmis siis mustrilise kangaga kaetud punase paela ja akrüüllilledega kaunistatud külalisteraamat. Ja hull on see, et ma ei suuda siiamaani leida kusagilt mõistlikku punast akrüüli või pigmenti! No olen ikka nädalaid käinud uurimas nii küünetarvete poode kui meigipoode ja üldiselt laiutatakse ikka käsi, et no ei ole sellist punast, nagu tahate. Seepärast sai ka siin lillede südamikele hoopis tumeroosat kasutatud aga ega see väga silma riivama ei jää. Peab ilmselt käima ikka tiiru pealinna paremates küünetarvete pisipoodides, küll siis oma punase akrüüli lõpuks leian ka!




Raamatule juurde valmis ka kiirkorras karp ümbrike jaoks. Esialgu tegin selle muidugi väiksema kui pidin ja kuna ma rahul ei olnud, tegin uue ja suurema (kaardid oleks sisse mahtunud küll, aga ilma ümbriketa :)). Nii mahtus karpi sisse ka külalisteraamat, et pärast ümbrikke ja raamatut hea koos hoida oleks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar