esmaspäev, 19. november 2012

Raamatud

Ühe salajase projekti tulemusena nikerdasin valmis pisikese raamatukese. Nimelt ostsid sugulased endale korteri, tegid seal korralikult remonti ja kolisid nüüd lõpuks sisse. Kuna perenaine oli hästi tubli blogija, tekkis mul mõte, et kõik nagunii ju netist blogi ei loe, see võiks neil kuidagi raamatuna ka alles olla. Sain siis sugulase õdedega kokkuleppele, et kui nad käivad remondis abis vms, siis võtavad sealt pisut tapeeti kaasa, et saaksin kaaned sellega kaunistada. Neil õnnestus see päris hästi. :D Üks tehnika oli "Mul oleks seda tapeeti vaja. Saaks jõulukingitusi pakkida." ja teine tavaline vist-pistan-selle-jupi-kuhugi-põue. Seega tapeedi sain ma kätte. :D
Ja siis ühe õe abiga õnnestus mul see blogivärk ka värviliselt välja printida, sest pilte on ju ikka mõnusam värviliselt vaadata ;)
Nii et suured tänud minu häädele abilistele!
Esialgu sai siis raamatuke selline. Aga mul on plaan sellele veel üks väike lisa teha. Mitte küll enam mingi kokkuvõttena, vaid ühe teise vidinana. Sellest siis, kui see valmis.


Tapeet elutoast. Nime ja aadressi jätan saladuseks :)
 


Osake poisi toast




Teiseks sain töö juurest tellimuse sünnipäevaks üks salmiku moodi raamatuke kokku panna, et töökaaslased saaksid kolleegi juubeliks sinna häid sõnu kirjutada. Mõte oli hea ja ma otsustasin proovida midagi teistsugust. Teist köidet seega. Et raamat jääks väljast nagu päris raamat kohe, ei mingeid köitmisjälgi jms.
Esialgu sain siis midagi peaaegu valmis ja otsustasin lehe servasid natuke trimmida ja muidugi tegin seda nii kõveralt, et esimesest tööst sai lihtsalt minu katseobjekt ja nüüd on mul olemas oma kokaraamat. :D Alustasin juba retseptide kirjutamisega. Aga üks korralik raamat valmib tänase päeva jooksul ja homme postitan selle fotod ka siia. Seniks näide minu uuest kokaraamatust (kaanele otsustas pere noor preili pisut pastakakaunistusi ka teha - ju oli tema arvates liiga igav). :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar