teisipäev, 10. detsember 2013

Detsember pildis

Njah, kõigi käsitööliste kiire detsember ei jõua kuidagi minuni. Beebiraamatute tellimused on kenasti reas, pabereid ei tule...aga lohutuseks - need on teel! :) Ma oleksin NIIIIIII õnnelik, kui ikka enne jõulu ka midagi juba kätte saaks.

Niikaua aga olen teinud midagi muud. Veidi kiiremaid asju.
Telliti minult üks lihtsam külalisteraamat, kuhu ei soovitud peale ei nimesid ega kuupäeva. Lihtne külalisteraamat ja kaunistuseks võisin kasutada pisut pitsi ja sinist värvi paela. Jep, see sinine on vaieldamatult üks minu lemmikutest! Aga külalisteraamat sai armas, ikka A5 landscape formaadis.



Tegin mõnda aega tagasi Margele ühe väga suure küünla kaunistuse (60 cm küünal) ja nüüd soovis ta lihtsalt fotoalbumit pulmapiltide hoidmiseks. Enamasti kaunistan ma asju siiski paelte ja pannalde jms-ga ning seepärast tundus ka päris kaunistusteta albumi tegemine pisut võõravõitu. Aga proovima peab. Ja tulemus oli üllatavalt hea. Mul on hea meel, et ka selliseid asju tahetakse, sest tuleb tõdeda, et less is more kehtib teinekord ikka väga! Album on naturaalvalge sisuplokiga (24x35 cm) ja päriselt seda käes hoides - see oli ikka väga armas!


 

Siis muidugi pidin ära proovima Kristiina tehtud teistmoodi šokolaadipaberid. Meie koolilapsel tuleb ka tuleval nädalal koolis laat, nii et saadan ta seekord sinna selliste väärtuskasvatuslike šokolaadidega. Ja väike šokolaad ei tee kunagi paksuks nagu mul üks tuttav ütleb (tema sõnul ei tee muidugi sai ja liha ka paksuks....ja ei teegi. Liigsöömine hoopis teeb seda ju :))


Edasi tegin mõned pulmakutsete näidised - oli selline vähem-on-rohkem asjade õhtu ja kui juba lõikumiseks läks, proovisin. Nimed ja kuupäev on juhuslikud aga kutsed said täitsa mõnusad (+ üks eksinud jõulukaart ka). Punane paber on pärlmutterpaber ja pildilt see loomulikult paistma ju ei jää, mis siis, et tahaks. 





Ja suurema komplektina sain valmis ka pulmadeks mõeldud asjad: pokaalid, šampusepudel ja album. Anti üsna vabad käed ja abiellujatele meeldivat pastelsed toonid. Kuna pudel ja pokaalid toodi ise, siis värvivalik langes lillakale just pudeli tõttu - oleks pisut veider teha rohelised asjad, kui pudelikael on lillakas. :) Aga toon on vähemalt minu arvates väga soliidselt pastelne ja sobis pudeliga kokku küll.


Nädala alguseks oli aga koolihärral kirjas ka kaks sünnipäeva. Praktilisest vajadusest tingituna tegin neiks puhkudeks kaks kinkekaardi hoidjat kaarti. Lihtsad, ikka väga lihtsad. Ja kuna kinke ma enam osta ei osanud, siis läksid loosi Juku kinkekaardid.






Kõigile teistele lohutuseks - ma ei ole midagi unustanud, mul kuklas tiksub suur süümekas, et ma ei jõua kõiki asju nii kiiresti tehtud, kui tahaks. Aga tähtaegadeks on asjad olemas. Kõigile! :) 
Ma tänan suure kannatlikkuse eest veel ootel olevaid asjaosalisi!
Kairi kummardab
:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar