esmaspäev, 10. juuni 2013

Külalisteraamat

Suvi = pulmad, sellest olen ma nüüdseks aru saanud. :)

Valmis sai külalisteraamat Mirjami ja Maidu pulma. Mõõtmetelt endiselt A5 formaadis aga teistest siiski erinev.
Esiteks selle poolest, et kaetud on see käsitööpaberiga. Pruut tegi minu arusaamist mööda pulmakutsed ise ja kasutas just sarnast paberit kutsete kokkupanemisel. Ka paberinöör kuulus kutsete köitmise sisse, seega kasutasin sama. Kaunistusi panin seekord minimaalselt, sest ausalt - sellisele ilusale paberile need lihtsalt ei sobinud. Oleksid üksteisega seal võistlema hakanud ja koos ühtset tervikut nad moodustada ei tahtnud.

Ja teiseks: sisse sai seekord ka midagi erilisemat kui lihtsalt valged lehed. Pakkusin noorpaarile variandi teha raamatusse väike küsimus-vastus vormis sissejuhatus. No et pruut vastab küsimustele ja siis peigmees teeb sama - proovisin seda moodust esimest korda sugulase pulma külalisteraamatus ja vahva oli. Nii ka seekord. Kui vastused sain ja raamatut kokku hakkasin panema, sain mitu korda naerda, sest vastused olid andekad ja armsad. Ausalt. Mõned näited ka:




Parim nõuanne, mis Sa mulle siiani andnud oled ....
Ära köhi …:)

Kui me oleme vanad, siis me lõpuks elame maal ja kasvatame koos lambaid. Minul on punane traktor ja sinul roheline kõblas, mille najale sa aegajalt toetud, et kiiremini edasi liikuda. 



Kolm asja, mida olen Sinult õppinud:
...
...
Milleks muretseda täna asjade pärast, mis kannatavad homseni oodata!?


Igatahes raamat on köidetud ja läheb peale ühte Eesti otsa teele.
Aitäh väga meeldiva suhtlemisega Mirjamile ja imelist kooselu teile! :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar