neljapäev, 11. oktoober 2012

Kaardid

Ja minu niigi pikka hunt Kriimsilma moodi hobide hulka on lisandunud veel üks väljund - kaardid.
Leidsin hiljuti kohutavalt palju kodukaid ja pilte ja näidiseid jne scrapbookingu kaartide kohta ja loomulikult pidin ise järele proovima. Nii mõnus on. Eriti meeldib mulle pildikeste värvimise osa (lihtsalt üks moodus kaartide kaunistamiseks). Kõige mõnusam on seda teha muidugi üliheade Sankt Peterburi akvarellvärvidega...oh, kuidas ma neid otsisin ja lõpuks siiski leidsin Tartus ühe poekese, kust neid endale soetada saab - Tasku keskuse uue osa kunstipoest. Mõnus-mõnus.
Igatahes pildikesi olen ma värvinud usinalt ja kokku olen praegu pannud kaks kaarti. Üks neist läheb katsikuks (eeldatavalt järgmise kuu lõpus) aga teine on omanikuta. Mees küll soovitas selle kinkida oma töökaaslasele juubeliks, huumori mõttes, aga ma siiski usun, et mõni preili tunneks sellest rohkem rõõmu. :)




  
Näiteks preilile sobilik sünnipäevakaart

See vannipreili läheb katsikuks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar