reede, 22. jaanuar 2016

Tulen tagasi

Hei-hei!

Vaatasin viimase blogipostituse kuupäeva. Inetult ammu - peaaegu seitse kuud tagasi.
Ma olen vahepeal toimetanud küll, aga ikka kõvasti vähem, kui aasta tagasi. Jubedalt väsisin ära. Korraks oli tunne, et olen vana vist. Ja üleüldse midagi ei tahtnud teha. No pikemat aega täitsa ei tahtnud. Aga tundub, et selleks suveks juba tuleb tahe tagasi. Tegelikult juba ongi tagasi. 

Niisiis ma olen siiski saanud vahepeal rõõmustada mõnda pulmalist ja paljusid beebivanemaid ja mõnda niisama vahvat tegelast.

Aga mis kõige "huvitavam". Aasta lõpus avastasin, et lauaarvutist ei taha kohe üldse enam käsitöökausta failid lahti tulla. Muudkui topib mingit "mine siia lehele ja tee seda, et failid tagasi saada" jama ette. Saatsin kasti oma itimehe juurde ja oeh, mis seal ikka - selline netist saadud pahavara, mis kaaperdas KOGU materjali ja mida enam taastada ei saa. Et siis....MIDAAAA??? Ja nii ongi. Ausalt öeldes ei osanud ei nutta ega naerda. Piltidest sain kätte sünnipäevakausta ja mõnisada kaadrit lastest. Aga kümnetest tuhandetest fotodest oleme ilma. Muust materjalist pole mõtet rääkidagi. Käsitöökaust läks KOGU täiega. Mu mitu kuud tehtud beebiraamat ja sinna juurde käivad pildifailid jms. Oeh. Hea on, et ma raamatut kodus ei prindi, vähemalt PDF-failid jäid alles. Aga muuga  tuleb jälle otsast alustada. Seega no motivatsioon kaob nagu aeg-ajalt ära.
Samas ma olen endiselt veendumusel, et kõik juhtub põhjusega, nii et siit oli midagi õppida. Backup, backup ja siis veel backup ka!

AGA ma sain aasta alguses valmis ühe vahva karbi, mis sai tõesti nii vahva, et ma sellega veidi kekutan.
Minu õhtune netiring näeb üldiselt välja selline: FB, Stuudium, Postimees, Õhtuleht, 9GAG, Pinterest. Ja sõelun siis seal vahel. Sekka ka Photoshopi ja Illustratorit. Ja mõnikord veel midagi. Aga see Pinterest - no sinna võib jäädagi. Ja nii ma siis ühe töö tarbeks otsisin veidi materjali ja leidsin mõned n-ö aastase üllatuse paketid. 

Selleks kingiks sai siis iga kuu kohta kirja üks tegevus, mida tehakse ja neid tegevusi on üsna erinevaid. On väljaskäimisi, kodusolemisi, rahulikke tegevusi ja natuke midagi lõbusamat. Kuna aasta alles algas, siis ma ju kõike ette rääkida ei saa, aga aasta lõpus võin kokkuvõtte teha. :) Ütleme nii, et iga kuu on tegevused siiski mingi mõttega ja jaanuari sai kirja uisutamine - talvevärk. Kuna kink oli meesterahvale, siis reaktsioon olla olnud selline: "Ooookeeeeeiii siiis... no lähme." Vist mitte kõige hullem. :D Minu arvates maru vahva!

Kui keegi peaks tahtma ise sama asja teha ja vajab nt samasuguseid prinditavaid ümbrikule kinnitatavaid kuude nimetusi, siis ma võin jagada ;) Küsige. Sõbrapäevaks saab ju ka seda kohandada. Veebruarist veebruarini. Miks mitte!

Pilte ka










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar