reede, 3. juuli 2015

Uhiuus beebiraamat

Kaua tehtud kaunike!

Olen ammu-ammu plaani pidanud panna kokku täitsa uus beebiraamat. Mulle meeldisid need raamatud ka, mida siiani tegin, aga kuidagi kiskus asja väga kirjuks ära. Mulle istub meeletult tagasihoidlik rahulik stiil ja sinna proovisin beebiraamatuga ka jõuda.

Esimene uus raamat on nüüd valmis! Omanik ootab raamatut muidugi juba aprillist, aga mina ei jõudnud ennast kuidagi varem kätte võtta, et soovitu teoks teha. Lõpuks nüüd!

Raamatu sisu on teksti mõttes sama, mis eelmisel variandil. Muutunud on aga kõvasti kujundus! See on olemuselt lihtne, selge, konkreetne. Ei mingeid emmesid-issisid-ninnusid-nännusid. Selline vaoshoitud asi. 

Ja nagu ikka, on mul ka selle raamatu puhul välismaine eeskuju olemas. Küsisin muide isegi tegijalt naiselt endalt, kas ma võiks temalt faili paluda (sinisilm!) aga sellega on nagu eestlastegagi - kui ikka oled midagi ära teinud, siis oma tööd ei jaga keegi. Isegi mitte siis, kui see ei peaks tasuta olema. Pole viga. Kümneid tunde disaini ja veel kümneid disaini ja veel disaini ja nokitsemist ja õppimist ja olemas! Ma vaatasin nende kümnete tundide hulgas ära ka kümneid videosid väga asjalike õpetustega, kuidas midagi digimaailmas luua. Oli VÄGA hariv! Oleks vaid päevad pikemad! :)

Aga esimese aasta raamat siis sisaldab kõike vajalikku, mida esimesest rasedusest (või teisest, või kolmandast jne) meeles pidada ning kuhu beebi kasvamisega seotud areng üles märkida. Pigem selline klassikaline variant. Panen loeteluna kirja, mis raamatus on:
Kõige algus
Sinu vanemad
Sinu sugupuu
Kasvame koos
Viimased ettevalmistused
Siin Sa nüüd oled
Sinu sünnist
Haiglasolek
Maailm Sinu sündimise ajal
Esimest korda koju
Kuidas Sa nime said
Sinu areng
Sinu uued hambad
Lemmikasjad
Sinu jalad ja käed
Magamaminek
Ühekuune
Kahekuune
jne kuni üheaastaseni välja
Esimesed korrad
Sinu sõnad
Katsikud
Esimene reis
Esimesed jõulud
Esimene sünnipäev
Sinu tervis
Kõik, mis natuke naljakas
Vanemate kiri Sulle
Toredad meenutused

See peaks terve aasta ära katma küll. Raamatusse saab lisada pilte. Kõik värvilised ja mustrilised lehed on just selleks mõeldud. Lehtedel on punktiirjoonte vahel ka tekstikesed, mille peale saab kinnitada foto. 

Esimene trükk on toonidelt roosa-pruunikas-hall. Poistele tuleb raamat sinise-kirkama rohelisega. Ja nii ma vaikselt nokin seda veel. Püüan ikka täiustada. Formaat on sama, A4, kuid köide on teistsugune - kruviköide. Püsib hästi ja näeb vaoshoitud välja. Kaaned saavad olema heledad ja ilmselt vaid paelaga (roosa, sinine, roheline, kollane jne). St selle esimese raamatu stiil on konkreetselt seotud kõigi teiste komplekti kuulunud lisadega.
 
Aga aitab. Sõnad on mõttetud...loba-loba-loba. Vaadake esimesi päikeselisi pilte!

Hurraaaaa!! Ma olen rõõmus! :)












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar