neljapäev, 7. veebruar 2013

Kingsepa kingad

Heia!

Teate seda ütlust, et kingsepal endal kingi ei ole? Mina tean ja loomulikult olen teinud tuttavatele ja võõrastele erinevaid asju, aga vot endale kuidagi ei jõua. Harjutustena tehtud märkmikud ja album on küll kasutuses, kuid midagi korralikku ei olegi nokitsenud.
Niisiis võtsin kätte ja tegin pere preilile ka sünnitunnistuse kaaned. Härral oli õnne sündida sel ajal, kui neid kaasi veel niisama kingiti. Aga no mis seal ikka, preili sünnitunnistus on nüüd kenade kaante vahel. :)




Teiseks selle nädala tööks oli üks beebiraamat.  Selline pisike peaaegu A5 formaadis raamatuke. Käisin linnas selle jaoks pabereid ostmas ja oeh - roosakad öökullid olid megamõnusad ja nii nad minu paberikogusse rändasidki. Ah jaa, näide raamatu sisupaberitest on tegelikult ülemise sünnitunnistuse kaante peal. Aga need paberid ei olnud muidugi ainukesed, mis silma jäid. Oh, oleks mul ometi suurem rahakott ja korralik kodu... vähemalt ühes toas oleks kõik kohad ilusaid asju täis. :)
Juurde võeti sellele mainitud raamatule ka ilusad roosad beebipapud (need meeldivad mulle endiselt nii-nii-nii väga). :) Rõõmu asjade saajale!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar